• +48 502 21 31 22

mojeIKP w Twoim smartfonie

Aplikacja mojeIKP to wygodny i łatwy sposób na trzymanie dokumentacji medycznej pod ręką. Instaluj, używaj, pokaż innym jakie to proste!

mojeIKP w Twoim smartfonie

mojeIKP to bezpłatna aplikacja mobilna, która zapewnia dostęp do niektórych funkcji Konta Pacjenta. Możesz go pobrać zGoogle Play (dla smartfonów z systemem Android) lub zSklep z aplikacjami(dla smartfonów z systemem iOS).

Jeśli na smartfonie jest zainstalowany język ukraiński, aplikacja uruchomi się automatycznie w języku ukraińskim.

Czy w telefonie jest wybrany język angielski? Aplikacja otworzy się w języku angielskim.

Aplikacja umożliwia między innymi:

  • łatwe do zdobyciarecepta elektroniczna,skierowanie elektroniczne
  • sprawdzić historię recept elektronicznych i skierowań elektronicznych
  • kup lekarstwo w aptece pokazując tylko kod QR na wyświetlaczu smartfona (nie musisz podawać personelowi apteki swojego numeru PESEL )
  • szybko ustal termin szczepienia przeciwko COVID -19 sobie i swoim dzieciom (wystarczy jedno kliknięcie w elektroniczne skierowanie i można się zarejestrować)
  • sprawdzić, kiedy iw jakiej placówce odbędzie się wizyta u lekarza, wyznaczonego na podstawie elektronicznego skierowania
  • pobrać i rozpowszechnić europejski certyfikat COVID ( UCC ), czyli zaświadczenie o pełnym cyklu szczepień
  • ustaw przypomnienie o zażyciu leku - skonfigurowany w telefonie dźwięk przypomni Ci, kiedy należy wziąć lek
  • sprawdź, ile kroków przeszedłeś tego dnia
  • bez logowania szybko połącz się z karetką, uzyskaj dostęp do numerów alarmowych i informacji związanych z opieką zdrowotną.

Po zainstalowaniu aplikacji należy po raz pierwszy zalogować się za pomocą Profilu Zaufanego.Dowiedz się, jak się zalogować

Przy pierwszym logowaniu aplikacja poprosi o ustawienie kodu PIN , który trzeba będzie wymyślić. Odbywa się to w celu podania tylko kodu PIN przy następnym logowaniu.

Jeśli Twój smartfon obsługuje uwierzytelnianie biometryczne, czyli logowanie za pomocą skanu twarzy lub odcisku palca, możesz zalogować się również w ten sposób.

W aplikacji pod ikoną dzwonka zobaczysz powiadomienie o nowej recepcie elektronicznej lub elektronicznym skierowaniu.

Aplikację może zainstalować i uruchomić również osoba, która nie korzystała wcześniej z Konta Pacjenta.

Aby ustawić przypomnienie o leku:

  • wejść w funkcję „przypomnienie o lekach” i kliknąć „+”, następnie wpisać nazwę leku lub wpisać zrealizowaną e-receptę, kliknąć ikonę dzwonka przy nazwie leku
  • następnie ustal datę rozpoczęcia kuracji, określ czy jest to kuracja stała czy tylko przez określony czas, ustal czas (co, po ilu godzinach lub konkretną godzinę) oraz sposób przyjmowania leku (po posiłkach, w trakcie posiłki, na pusty żołądek)
  • potwierdzać Od tego momentu aplikacja będzie przypominać o terminie przyjęcia leku. 

Przypomnienia można usuwać lub edytować. Po zakończeniu kuracji można ją kontynuować lub powtórzyć, czyli reaktywować przypomnienie.

Jak aktywować krokomierz:

  • uruchom aplikację mojeIKP i kliknij w zakładkę „Zapobieganie” znajdującą się na dole ekranu
  • kliknij ikonę rozruchu znajdującą się na dole pod napisem „Pomiar liczby kroków”
  • wybierz aplikację, z której będziesz korzystać: jeśli masz system Android, wybierz Google Fit, jeśli masz iOS – aplikację Zdrowie
  • potwierdź, że zezwalasz aplikacji na otrzymywanie informacji o liczbie Twoich kroków
  • teraz krokomierz już działa - nie musisz już powtarzać autoryzacji ani włączać aplikacji przed chodzeniem - wszystkie Twoje kroki zostaną policzone.

Teraz, gdy zobaczysz komunikat, że nie masz dostępu do internetu, nadal masz dostęp do swoich dokumentów – w specjalnym trybie offline. Kliknij Przejdź do trybu offline. Na przykład, jeśli e-recepta, którą chcesz kupić, była widoczna w Twojej aplikacji, możesz ją otworzyć i przekazać farmaceucie kod do zeskanowania.

Uwaga, informacje i dokumenty w aplikacji, które są widoczne w trybie offline, będą takie same jak podczas ostatniego połączenia i sieci oraz logowania do aplikacji mojeIKP.

W przypadku dokumentów dla dzieci i bliskich nie są one automatycznie pobierane offline przy każdym uruchomieniu aplikacji. Są one rejestrowane tylko wtedy, gdy przełączysz się na konto dziecka lub bliskich. Ten tryb pracy jest powiązany z wydajnością systemu.

Bez logowania możesz na głównym ekranie aplikacji:

  • skontaktuj się z pogotowiem ratunkowym (numer 999)
  • znaleźć ważne numery telefonów, w tym jeden numer alarmowy 112, numer Teleplatformy pierwszego kontaktu ( TPK ) 800 137 200, która działa na tej samej zasadzie, co nocna i świąteczna opieka medyczna, z tą różnicą, że konsultacje udzielane są telefonicznie, a numer Informacji Telefonicznej pacjenta800 190 590 – (dzwoniąc pod numer, uzyskasz informacje o nocnej i świątecznej opiece medycznej, najbliższym oddziale SOR oraz aptece, w której znajdziesz lekarstwo, dowiesz się, jak postępować w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem).
  • odbierać wiadomości (tylko te wysyłane do wszystkich pacjentów)
  • otrzymywać przypomnienia o lekach (musisz się zalogować, aby ustawić harmonogram przypomnień).

Możesz także wybrać tryb ciemny.

Podstawowa opieka medyczna

Karta pacjenta ( IKP )

Podobne artykuły

Wyszukiwarka