Jak korzystać z portalu Praca w Polsce?
Zaloguj się na portalu – potrzebujesz do tego numeru PESEL i profilu zaufanego (dostajesz go razem z numerem PESEL).
Następnie wypełnij formularz, zajmie Ci to ok. 10 minut. Podaj swoje dane kontaktowe, m.in. adres mailowy i numer telefonu oraz doświadczenie i umiejętności. Na ich podstawie będziemy Ci wysyłać wiadomości e-mail z ofertami pracy dopasowanymi do Ciebie i Twoich potrzeb. Pierwszą wiadomość otrzymasz najpóźniej następnego dnia od wypełnienia formularza, a kolejne raz w tygodniu (co poniedziałek).
Pamiętaj! Logowanie na portalu jest możliwe wyłącznie, jeśli posiadasz numer PESEL oraz profil zaufany.
Następnie wypełnij formularz, zajmie Ci to ok. 10 minut. Podaj swoje dane kontaktowe, m.in. adres mailowy i numer telefonu oraz doświadczenie i umiejętności. Na ich podstawie będziemy Ci wysyłać wiadomości e-mail z ofertami pracy dopasowanymi do Ciebie i Twoich potrzeb. Pierwszą wiadomość otrzymasz najpóźniej następnego dnia od wypełnienia formularza, a kolejne raz w tygodniu (co poniedziałek).
Pamiętaj! Logowanie na portalu jest możliwe wyłącznie, jeśli posiadasz numer PESEL oraz profil zaufany.
Dlaczego warto korzystać z portalu Praca w Polsce?
Bezpieczeństwo danych
Twoje dane są chronione, dzięki temu, że logujesz się przez profil zaufany.
Dopasowane oferty co tydzień na twoim mailu
Raz w tygodniu na podany adres e-mail otrzymasz wyłącznie oferty pracy, które są dostosowane do Twoich umiejętności i miejsca zamieszkania.
Szybkie i wygodne logowanie
Nie musisz przygotowywać żadnych dokumentów czy pisać CV. Formularz, który wypełniasz, jest krótki i prosty.